Il est assez gros sa fait 2 jours que on l'a perdu il est jamais sortir dehors il a très peur des gens et destetens que on le prennent à bras on vis au troisième étage d un appartement
Het is niet meer mogelijk om reacties te plaatsen op deze advertentie.
Deze advertentie delen
Via un lien
HTML-code (voor een website of blog):
BBcode (à mettre sur un forum)
Deze advertentie melden
Meld deze advertentie als het geen vermiste of gevonden chat betreft.
Toevoegen aan favorieten
Log in op uw account om een advertentie aan uw favorieten toe te voegen.
Il est assez gros sa fait 2 jours que on l'a perdu il est jamais sortir dehors il a très peur des gens et destetens que on le prennent à bras on vis au troisième étage d un appartement